Gymnasie imorgon

Hola amigos!
Imorgon börjar jag gymnasiet och det ska bli skit kul. Jag är lite nervös men det kommer att gå bra. Idag har jag varit barnvakt till min syster Luna, varti på intervju om jobb som frukostvärdinna på ett hotel, ätit sushi och legat på spikmatta i 10 minuter! Det gjorde lite ont kan man säga! De senaste dagarna har jag varit med Celine och Sabri, träffat Peter och varit med Zelia och tränat. Det har varit trevliga sista dagar på sommarlovet. I helgen åker jag, Zelia och min syster till Danmark till min pappa som är där och jobbar. Det ska bli jätte kul!

                                                          Celine

                                            Jag och Sabri

                                                Peter<3

                                                   Zelia
Kramar/ Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0