life is good

danmark var underbart, jag och ida var ute och gick varje morgon och linn sprang en mil på 1 tim och 13 min helt sjukt bra är jätte stolt över henne och på söndag ska hon springa tjej milen, mina lila flicka är så duktig ! nu är jag hemma igen och imorgon är det skolan igen och jag har börjat terminen med nya goda vanor,

- jag tränar minst 4 gånger i veckan kondition & styrka som kombineras med en hälsosam kost
- jag har kommit på det smart med en almenacka och nu är jag helt fast i det, funderar på att köpa en jätte fin från lv ska titta på den på onsdag.
-  jag har slutat med lösnaglar för att ta hand om mina naturliga som har väldigt dålig kvalite
- jag har börjat sparar mina pengar .. wow !
- jag har hittat lyckan tack vare the secret som vi kommer skriva mer om sen



Kommentarer
Postat av: Dilan

Fiiiin :D

2009-08-25 @ 16:05:47
URL: http://dilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0