danmark 2

idag gjorde vi lite shopping, linn köpte en tröja från cos jag köpte en stickad tröja från norr. efter det var vi på tivoli sen åkte vi till ett place in the sun, det var jätte mysigt ! ikväll så ska vi ta det lugnt med film & god mat 

jag ska snart flytta tillbaka till farsta, där bor min kusins flickvänn och henns kompis bor. för några månader sen gjorde min kusin en olaglig handling som han nu får ta konserkvenserna  av, när något sådant händer påverkar det alla runt omkring.  att gå så långt för pengar är det inte värt, man måste hitta saker i livet somgör en lycklig som tex familj, vänner pojkvänn mm. jag har alltid varit dålig på att uppskatta mina när & kära men när men inte har dom kvar så inser man hur mycket dom verkligen betyder .. 

zelia webster 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0