-

nu börjar hösten och sen kommer vintern, när vintern är på väg kommer alla diskosoner om päls. själv så tycker jag att det är dåligt att djuren blir pålgade men jag fick min första päls när jag var 4 och i min familj har det alltid varit en självklarhet. min mamma är från gotland och där var det en man som födde upp minkar som sen blev päls, dom hade det bra och blev dödade på ett "snällt" sätt. jaghar inte tittat på alla filmer och bilder om hur djuren blir plågade ochjag vill inte se dom heller för jag älskar mina västar, jackor, mösser & halsdukar som är från alla möjliga olika djur .. min mamma klippte av några av hennes päls jackor och imorgon ska jag lämna in resterna så att jag kan få en ny mink päls väst, jag vill ju inte slösa på djuren.. R.I.P !



idag springer linn tjej milen , lycka till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0