16 år!

Hejhej!

Idag fyller jag 16 år! Ska jag vara ärlig känns det inte så stor skillnad från igår, men det är ändå kul! Jag kommer dock inte få några presenter av pappa idag eftersom jag fick alla igår och av mamma ska jag få mina presenter på torsdag. Igår fick jag ett par Dior glasögon, ett Eva Attling armband, en kamera, pengar och en skjorta. Jag åkte insane igår! Den var otroligt rolig! Det kittlade väldigt mycket i magen! Efter att vi varit på grönan åkte vi hem, bytte om och åkte till restaurangen East som ligger på stureplan.  Det var en trevlig dag med familjen. Nu ska jag göra mig i ordning och åka till skolan. Näst sista dagen i skolan! 
Kramar/ Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0