Dagen innan Turkiet

Imorgon åker jag till Turkiet och det ska bli så skönt! Äntligen ska jag få bli lite brun! Idag svarade Zelia tillslut och vi träffades med Billy inne i stan och fikade. Det var trevligt att träffa dem, men vi kunde tyvärr inte träffas så länge eftersom Zelia skulle iväg klockan fyra och jobba. Hon är så flitig den där tjejen alltså! Jag blir lite avundsjuk faktiskt, jag vill också ha ett jobb!  Nu ska jag packa klart det sista och ladda min mobil och ipod. Jag skriver troligen ett inlägg imorgon innan jag åker men om jag inte hinner det så kan jag säga hej då nu!
Hej då allihopa! Vi ses om en vecka!
Kramar/ Linn


                                     Zelia planerar på cafe't


                                   Billy med solen i ögonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0