Godmorgon

Godmorgon!
Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men när jag är hos pappa är det jobbigt att ladda in bilder! Men jag ska ändra mig! Igår vaknade jag med Zelia klockan 10.11! Väldigt sent för oss två, sen gick jag och tränade med min personliga tränare Wilma och sen var jag med Peter hela kvällen. Jag kommer inte träffa honom på ca 5 veckor eftersom vi båda kommer resa ganska mycket i sommar, så det är lite tråkigt faktiskt. Idag ska jag passa min halvsyster Luna ett tag och sen ska jag till mamma och öppna alla presenter. 
Hoppas ni har en trevlig dag i regnet!
Kram/ Linn


                                  Zelias sexiga skor från Zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0