hej

igår kom linn till mitt jobb och åt en stor glass efter det  drog vi och såg en bio. vi skulle se änglar och demoner men så blev det inte efter som ett det inte fanns några platser. så vi såg någon läskig 3D film, trode inte att jag skulle bli så rädd tyvär så blev det lite svårt att sova, för så fort jag hörde något ljud så tände jag lampan. det slutade med att jag läste en bok halva natten. jag vaknade kl 11 imorse (så om billy läser det här kommer han få en chock).  filmen var inte så bra och den snygga killen som jag hade hoppas på att han var god, var inte snäll, han var en mödare och lite psykisk sjuk. det hände väldigt mycket läskiga saker i filmen som fick en att hoppa ur stolen, så den är helt klrt se värdig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0