Hemma!

Heej på er!
Nu är jag hemma från en otroligt härlig resa i Turkiet. Jag har badat, solat, ätit och haft det skit bra! Idag har jag träffat Zelia, jag har saknat henne jätte mycket! Hon är en underbar person. Vi gick runt lite i stan och pratade, köpte varsitt par skor på Belle och åt på Fresco. Sen var vi tvungna att skiljas åt eftersom hon skulle jobba och jag skulle och träna. Nu är jag hemma och måste börja packa igen till Spanien som jag ska till i övermorgon. Lite stressigt men det ska bli väldigt kul. Nu ska ni få se massor av bilder från Turkiet.


                                    Jag på flygplatsen innan Turkiet

                           Jag, Syster, Amanda och Julia

                                        Julia och jag

                                              Syster, jag och kusiner

                              Mamma och en turk på en flygande matta

                      Mamma, moster hugger in på ett stort bröd

                                                         Jag



                                          Jag vid poolen

                                                   Syster Ida

                                       På väg hem
Kramar/ Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0