Studentmottagning

Hej allesammans!
Idag har jag åkt till Västerås för att fira min älskade kusin Adam som tog studenten. Det bjöds på god mat och väldigt god tårta så det var trevligt. Men nu är jag så mätt att jag håller på att dö! Det är otroligt skönt med sommarlov, lite synd att vädret är så dåligt bara. Men det kommer troligen bli bättre om några dagar! Jag är ledsen att inga skolavslutningsbilder lades in på bloggen. Så därför ska ni få se dem nu!

                              Jag, Zelia och Billy

                             Jag, min syster och hennes kompisar

                                  Zelia kramar lärarna
 Kramar/ Linn


Kommentarer
Postat av: Anonym

hotties

2009-06-13 @ 14:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0