Bal

Tjena!!
Idag har jag vart och shoppat till min skolas bal som är den 27 maj. Mina krav var att min klänning skulle vara kort och tight och jag hittade den! I första affären jag var inne i till och med. Det känns jätte skönt att ha det avklarat så jag kan koncentrera mig på skolan istället för att sitta och tänka på vad jag ska ha på mig varje gång det kommer på tal i klassrummet. Tyvärr kan jag inte lägga in en bild på den för den ska vara lite hemlig. Men nu måste jag plugga! Jag blir så deprimerad när jag ser veckans prov schema:

Måndag- Spanska nationella och Engelska prov
Tisdag- No nationella
Onsdag-Engelska glosor
Torsdag- So/Sv fackuppsats
Fredag- NO inlämning och Spanska prov

Önska mig lycka till/ Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0