godmorgon

ska hoppa på studsmatan i 30 min ska vara jätte bra träning har jag hört. fick tillbaka min klädder från en i min skola och det var jätte skönt , jag hade verkligen saknat min vita söta klänning som jag inte använt på evighter, provade den nyss för att kolla om den inte var för kort, samtidigt kikade jag in på kenzas blogg och såg att hon hade köpt en likadan och skrivit var den kom ifrån, nu kommer alla ha såna snart. jag som köpte min för ett år sedan och trode att dom inte fanns kvar så jag kände mig lite orginel.. hahah ! synd !  idag så blir det träning efter åt så vet jag inte riktigt vad som kommer att hända får se hur det blir.


dagens tips:  innan du går ur duschen så ska du dusha håret under is kallt vatten så att det blir glansigare. du måste göra det efter du har duchat så att det inte kommer varmt vaten efter åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0