godmorgon

blöö, det är blött på marken och ingen sol i himlen. ska träffa linn i dag men eftersom att det är sjukt dåligt väder och jag inte har några pengar så finns det inte så mycket att göra. därför har jag lite allternativ på saker du kan göra, en sån här dag ..

- sitta hemma och hata ditt liv
- titta på en film med någon kompis och äta nått gott som finns hemma
- fönstershoppa. det är billigt och du får lite motion på köpet
- göra en mysig middag för dina käraste
- sova hela dagen och festa på kvällen
- städda ...
- ta ett varmt bad och lägg en ansikts mask

själv så ska jag titta på tv tillsammans med mina älsklingar ben& jerry's


köpte lite nya saker
spraytan in a can (är väldens bästa brun-utan-sol) kommer från - evy flodins som ligger på nybrogatan
läppstift - lancom
örhängen- evy flodins


linn & billy på baresso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0