guuud

sitter på lektion nu och den tar aldrig slut, bläää! jag slutar efter det här och då ska jag in till stan, ska försöka dra med mig limpan, ska köpa en klänning och lite annat. imorgon ska vi ha bal och jag har köpt en klänning (som kan användas på andra tillfällen) men jag vill inte ha på mig den imorgon, så jag kanske drar på mig den som jag ska köpa i dag. får se hur det blir. tror att jag sak sola solarium men det är ju inte alls bra för huden och eftersom att mamma har haft hud cancer så är det ju inte så bra för mig, även fast jag har en guld brun hud.. tycker att det är lite läskigt att sola solarium helt ensam, någon kan ju komma och röva bort mig ...
idag så hade jag lockigt hår, något som inte händer ofta, men det kändes ganska bra och jag ska försöka ha det så oftare, så slipper jag slita på håret.

kärlek
/ zelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0