Bilder

Hejhej!
Idag har jag vart hemma hos mina kusiner och solat. Det har vart otroligt varmt ju! Hoppas det fortsätter så här. Igår var det roligt med Peter. Vi var hemma hos honom och kollade på film. Jag försökte ta en bild på honom, men lyckades bara få en bild på hans rygg. Nu ska jag städa lite.
Här kommer lite bilder från gårdagen och Zelias födelsedag.

                                           Jag, Ossian och Natalie

                                       Annelie( Zelias mamma) och Zelia

                                   Jag och Zelia på resturangen

                                              Jag och Zelia

                                Zelia skulle över staketet!:D

                                                 Peter

Kram/ Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

sexy ladies:)

2009-06-01 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0