Uppsägning

Trots allt plugg har det ändå vart en skön dag. Efter allt pluggande gick jag och min lossas mamma Alicia till mocco där jag jobbade och sa upp mig. Jag började jobba där för ca 3 månader sedan och då kom vi överens om att jag skulle jobba varje lördag men ändå har min arbetsgivare ringt och ändrat detta nästan varje fredag innan jag ska jobba och det funkar inte för mig eftersom jag älskar att planera. Efter det åkte jag och min pappa till hagaparken och körde intervaller så just nu är mina ben som spagetti! Men nu ska jag plugga lite till. 

Puss// Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

linn min älskade, det stavas låtsas inte lossas



du vet vem det är som rättar dig höhö puss i love you

2009-05-10 @ 17:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0