läskigt

ett "stort problem" har inträffat i mitt liv, allt jag drömmer på nätterna tror jag har hänt i verkligheten dagen efter, läskigt ! det finns typ dröm psykologer som kan tyda drömmar, kanske nått för mig ?
idag var det en ganska dålig dag, den började bra men gick över till det dåliga. det beror på vädret, är helt säker på det, så jag får hoppas på bra väder så mitt humör håller sig uppe. i helgen ska vi till gotland med klassen .. vet inet riktigt hur dte blir, men det blir inte roligare än vad man gör sig ! jag och linn kommer tyvär inte kunna blogga då och det är lite tråkigt men vi kommer att video blogga dagen innan så ni har nått att titta på i helgen .. hahah !! köpte ett nytt linne, tunika, klänning, skärp & hårband. ska köra lite på den chica hippie stilen ( har försökt länge men det är inte riktigt jag.. (det är lite fult på mig, men sjukt snyggt på andra).


skor- h&m
kjol- h&m barnavdelning
tröja- urban outfiters
jacka & sjal - h&m


linne/ klänning - lindex



skor- h&m
skärp  hårband- lindex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0