tillbaka

min data har inte funkat så jag har  inte kunnat blogga, men nu är allt bra med datan. vi var ju på gotland i helgen, det var helt okej förutom att vi behövde cyckla 4 mil , jobbigt! kände inget i bena dagen efter som jag trode skulle hända men när jag drog till gymet dagen efter så var det ett helvete. ska träna i dag igen, har verkligen kommit igång nu, snart är det ju strand dax. det kommer komma fler bilder  från gotland lite senare.


dagen tips: om du har problem med ringar under ögonen, så tipsar jag om att köpa elizabeth arden eight hour cream och lägga det under  ögonen innan du går och lägger dig. creamen funkar även för läppar, nagelband och andra torra ställen.



kärlek
/ zelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0