HAHAH, LIVET ÄR ETT SKÄMT

slut med engelska snacket, jag  är dålig nog på att stava på svenska och english ska vi inte äns prata om ..
idag så slog det mig en hemsk saning ! jag vaknade på morgonen tidigt och var helt död och stel frysen som jag brukar vara på morgonen. gick direkt till toan och hoppade in i duschen och började tänka hur lång tid det var till vinter lovet och då slog det mig, så här kommer det vara i 3 år och sen om jag plugar vidare så forsätter det så här, usch ! jag vill gråta av tanken och hoppa tillbaka i sängen och sjuk anmäla mig för deprision. men så dum är jag inte så jag började tänka posetivt och gjorde något jag gillar att göra, äta frukost och så var livet bbra igen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0