-

idag har jag betämt mig för att ha en jätte bra dag och jag vet att det kommer att li så. har inet varit så posetiv på senaste något som måste komma tillbaka, man mår så mycket bättre av att vara posetiv och ge ut glad energi. men nu är jag hemma igen , känns jätte skönt efter en konstig kväll igår .. hehe. somnade hos min kompis za.. och vaknade tidigt imorse.  hoppade direkt i badet och smörde sen in mig, tyvär så insåg jag sen att det var shimer & glitter i, usch! men jag får det att funka snyggt, haha!  idag ska jag träffa massa gamla kompisar, så mycket minen som finns med, blir kul att va med dom igen. sen får jag se vad som händer under kvällen.


förlåt jenny !




zelia .w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0