-

idag träffade jag alina & linn, vi fikade lite och jag tittade efter en jacka, och jag hittade en ! en bomerang,
+ jackan är varm och snygg, inte för stor och pösig utan ganska tajt.
- det är en ganska vanligt jacka och men det är ju inte så lätt att hitta en varm jacka i sverige som ingen annan har.
men nu har jag bestämt mig för att den ska jag ha, ska dra med mamma till stan och köpa den någon dag under lovet tror jag. imorgon ska jag va med alina, får se vad vi hittar på för busigt. jag,linn & alina kom på hur deprimerande tider det är nu, hade en liten svacka men nu är jag ur den och pig och glad på livet. nu ska jag lägga mig på spikmattan och släppa ut endorfiner. jag och linn har planer på att byta till devote, får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0