-

paniiik ! köpte två ny jackor i dag, en från zara som jag är lite osäker på om jag gillar. köpte även en kappa från filipa K jätte söt, inte så varm kanske men jag överlever. köpte även ett par stövlar och en skin jacka, måste sluta köpa skin jackor jag har 4 stycken nu och gillar ingen av dom hahah. har fortfarande inte hittat något att köpa till min mammas man, vill hitta något fint. jag är annars ganska hemsk när det kommer till presenter, för jag brukar oftast köpa något som jag själv kan använda och ha nytta av. men i år är det slut med det, jag funderar på att köpa strumpor och sånt som folk vill ha .. tråkigt !
imorgon har jag en låång dag, som börjar kl 7 och slutar väldigt sent, ska göra massa jobbiga saker.
livet är hårt  och inte lättare för en hora .


street smart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0