Nervvrak

Heej!!
Jag pratade just med Zelia och som ni sett i inlägget under är hon lite halv irriterad! Och jag är faktiskt lite halv ledsen! Det känns jätte konstigt att vara det, eftersom jag aldrig är det. Jag är alltid den glada positiva tjejen men nu känner jag mig som ett nervvrak. Jag tror det är en blandning mellan olika saker som händer i mitt liv samt att jag går på penselin, att det är höst och att jag inte har tränat på 3 veckor! Men självklart kommer det att blir bättre! Snart är det höstlov och då åker jag till Mauritsius med familjen och då kan jag bli mitt vanliga jag igen. I fredags var jag på fest i Älvsjö som var helt okej och igår jobbade jag och åkte hem till pappa. Idag ska jag bara plugga och vila upp mig inför veckan som kommer. 
Ha det bra/ Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0