-

satte på tv och det var min favorit film på tv ! loveactually (eller nått) finns ingen bättre film, gillar inte alltid kärleks filmer men i den här filmen finns det ju alla typer av kärlek så underbart efter som vi inte kan leva utan kärlek, så ge lite mer love och närhet.
jag är jätte dålig på att ge kärlek och jag får lite black out när folk blir känsliga. jag tro inte så mycket på förhållanden. dom flesta tjejerna blir jätte glada bara för att dom får något gulligt sms av deras killar, men vem som helst kan skicka ett gulligt sms ellerhur ? visst det är jätte mysigt med förhållanden men hur många gånger hör man inte komentaren "min kille skulle aldrig vara otrogen" " min pojkvän älskar mig för den jag är". så klart han säger så, om han skulle säga att du va ful skulle du ju inte sära på benen. om du skulle gå upp 20 killo tror du fortfarande din pojkvän skulle säga att han älskar dig för den du är, nej ! för han skulle ha dumpat dig för länge sen. alla killar är inte otrogna men skulle det dyka upp en ny tjej som var  snyggare än dig och mycket mer roligare och villigare, så klart han skulle springa till henne.

hahah nu ska jag sluta och titta på min kärleks film .. haha


nagel blåsare & grått nagellack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0