love

det har varit en slitsam vecka så ikväll är jag hemma och tar det lugnt, skönt. idag fick jag ett presentkort så jag köpte lite saker. en halsduk som har en luva på sig, jätte smart tyckte jag men den hade två bollar på sig, som jag gillade, men billy har hjärntvättat mig lite så jag klippte bort dom två stora bollarna. köpte också ett par nylonstrumpbyxor med en tjock baksida och så blev det lite andra grejer också. imorgon ska jag träffa en kompis som jag inte sett på länge , mys!
den här vecka har jag haft ganska mycket godis sug, men det är lätt att få bort om du avstår från allt söt (även fruktsocker) i 3 dagar så blir du av med sötsuget.




lack tights - lindex
väska- zara
skor- converse
jacka- h&m
päls- ?
termos- starbucks
halsduk- england
väst- lindex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0