hjälp

så mycket snack om vikt, vilken tidning du än läser och vart du än tittar så är allt om vikt. alla pratar om unga som bantar sönder sig och så vidare. tycker det är förfärligt att vissa har svårt att ta emot mediabomben och blir påverkade så stort att dom måste banta sig till döden, men helt ärligt det är ju inte många som tänder på överviktiga. och det är inte bra för hälsan. och ingen kan ju trivas med att vara jätte fet ! nu menar jag inte lite mullig utan fetta ! och visst, nu skrivs det om att kurvigt är sååå inne, bara för att beyonce, tyra banks mm är det, men hur många kan få fettet att sitta på rätt ställe ? vissa har kurviga kroppar andra inte så varför, försöka va något du inte kan va. det bästa är bara att köra sin egen grej, med vanlig mat och lite träning kanske. själv så har jag levt på mcdonald's och haft perioder där jag räknat kalorier. inget av dom har gjort mig något gott och nu så äter jag fett mat men tränar och mår toppen.



sexigt ?


zelia webster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0