lektion snart

nu sätter jag pressen på jenny , jag går i en jätte bra skola och jag tycker verkligen att hon ska börja här ! nu gäller det bara för mig att övertala henne, något som jag faktist är (lite) bra på. förut brukade jag bara muta jenny med mcdonald's tror inte att det kommer funka den här gången emn jag kan ju alltid prova.

idag var jag sjukt död när jag vakna, och sur för att jag inte fattar hur man ser på film i min mobil, jag ladde typ över en film men det går ju inte att öppna den, blää får ta kontakt med någon mobil nörd kanske. har aldrig kännt mig så så tröt även fats jag somna vid kl halv 9, det var så kallt imorse att jag nästan drog på mig vinter jackan, men det kändes lite tidigt, eller ? har ändå planer på att köpa en ny canda i år tror att det blir en brun.



lev för dagen / zelia webster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0