ingen rubrik

nu har vi planer på att byta till devote, då kommer det bli fler bilder.  fick lite grejer från max factor för ett tag sen, någon ny mascara som har serum som ska vara bar för ögonfransarn, hm ..? vet inte om det funkar man jag har hopp. somthink I always bring with me, hopp .  idag var jag lite med han, innan jag åkte hem hela vägen till värmdö ute bland korna. kanske inte kor, men det är mer öde än shara öken. så snart åker jag tillbaka to my friend. vi ska föresten flytta, först måste vi tappetsera och byta golv men sen flyttar vi in. älskar verkligen vintern men det blir så jobbigt med vinter jacka och varma skor, det känns som om det inte finns så mcyekt att välja på bland jackor, ska titta runt lite men jag vill hitta något perfect.                                                            
på fredag kanske jag ska träffa linn, det kommer bli så härligt. förut var vi med varandra hela tiden men nu blir det ju inte lika ofta, men vi paratar med varndra hela tiden och jag hoppas att vi inte kommer förlora kontaketen. även fast man träffar ny människor tycker jag om att hålla kontakten med dom gamla även om det är svårt. 
nu ska jag sova och imorgon kommer jag vara sjuk, peace !

zaza byt inte skola (annars kommer ditt liv bli jobbigt!) (hahah)







spring from vouge, topp eller bott ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0