fuck mcdonalds , for a litel wihle ..

idag har jag inte slutat äta, jag har bara tryckt i mig mat konstant utan att känna mig helt mätt suget har varit olidligt och jobbigt. har bara tänkt på mat hela dagen, helt sjukt ! men imorgon börjar jag & alina våra nyttiga liv inget mer mcdonalds eller äta på ojämna tider mm. nu är det träning, spikmatta, grönt te och yoga som gäller, alina har lovat att slå mig och jag vill till donken .. hahah fetto varning här borta ... hahah! wjag tycker verkligen inte att jag är fet och behöver banta jag har alltid gillat lite kurviga kroppar, men jag mår bättre av att inte bara sitt och trycka i mig donken mat, ist för att äta något gott och nyttigt tillsammans med familjen. träningen ger mig energi och jag får en riktig glädje kick av all träning. så från och med nu så går jag tillbaka till mig själv och ett hälso liv, fast ibland måste man ju äta lite pizza och sånt också, of course!
idag njöt jag verkligen av att höstlovet är här nu. det kändes jätte bra att ha en hel vacka till att slapna av och vara med mina underbara vänner. tyvär är inte linn här, hon åker bort varje lov och snart kommer jag ta ett snack med hennes padre. som tur är så är hon hemma på vinterlovet. idag träffade jag alina och vi var med några andra vänner ett kort tag sen fikade vi på cafe 60 som  jag tycker är lite överskattat men det funkar och vi hade jätte mysigt, imorgon blir det party party efter träningen så klart ..


zw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0