idag ..

idag var jag på älvsjö mässan, på någon företags grej .. ? det var ganska trist men och vi var tvungna att vänta i etn timma. nu var jag lite negativ nått kul som jag och alma gjorde var att äta grattis godis och plocka på oss massa papper och annat grattis skit (fast vi fick plåster i smarta förpackningar). efter det åkte jag ock träna och det gick jätte bra :) kommer få värsta träningsverken i rumpan imorgon. träningen gick ganksa snabbt och sen åkte jag vidare till mammas jobb och köpte lute kläder tyvär får jag dom imorgon men jag överlever. har varit lite dålig på att blogga men nu är det ändringar på g, några saker som måste ändra nu !

- plugga bättre och fokusera på lektionerna (det här problemet beror på farmville!)
- träna minst 3 gånger i veckan och en tim
- höra av mig till mina kompisar mer


tim & jag



grattis latte till alma, chopp 'sching;




jag var lite busig och tog en PRO, någon äcklig gägga som ska ersäta mat kanske nya bantnings grejen, men fan var äcklig det var usch !

zelia webster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0