jag ber en bön för att hålla ditt liv i mina händer

känner mig lite små kraslig idag så jag bestämde mig för att vara hemma idag, så jag håller mig frisk. vi har pratat lite om the secret i bloggen, något som linn började med och som jag sen hakade på. the secret handlar lite om att uppskatta allt i livet och uppnå sina mål och få allt man vill ha, kan man säga (linn får brätta mer sen.) men nu har jag verkligen lärt mig att uppskatta allt jag har. när jag tänker tillbaka på saker som har hänt borde jag verkligen vara tacksam, för 6 år sen låg jag på sjukhuset och väntade in döden (låter lite tragiskt) under den perioden var det min mamma som stötade mig hela tiden och var där varje secund, något som jag är väldigt tacksam för.jag har verkligen tur som sitter här idag och därför väljer jag alltid val som gör mig lycklig. jag försöker sätta fokus på folk som verkligen betyder nått för mig och som gör mig glada. förut brukade jag trötna på min kompisar och jag gick som jag ville mellen mina föräldrar. det gör jag inte längre och jag håller hårt i dig, även om jaghar svårt att säga det med ord så vet du att jag håller hårt, hårt, hårt. k jag vill bara hålla ett stadigt grepp om hopp att det inte händer igen, det ska inte vara ett stängsel i vägen, not this time baby  



zelia webster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0