riktigt tråkigt

sitter på lektion nu och tänker på mat .. hahah ! vi ska agumentera i svenskan, blir faktiskt lite roligt. vet inet vad jag ska prata om faktist , det ska vara nått som jag inte tror på för då blir det lite lättare tycker jag. kanske varför folk ska flytta till lands bygden ? jajaj nu ska jag inte snacka skola, om några dagar ska jag flytta, blir inte så stor skillnad eftersom jag fortfarande kommer bo i farsta, och lägenheten är lika stor. jag kommer bara bo där till februari ochs en så flytta jag tillbaka till mamma på värdö .. :/ men jag kanske kommer bo inne i stan efter det får se vad som händer. jag har verkligen ingat att skriva om just nu men jag är så sjukt uttråkad så .. bara en lektion kvar (som är två och en halv tim). ohh , igår såg jag snö falla ner på marken och smälta bort .. lite sorligt vill ha kvar dom vita små flingorna på marken , så det bildas ett tjockt lager av kramande puls snö. har i allafall hopp om snö på jul. jag måste synda lite, när det kommer till jul blir jag som ett litet barn, och jag blir verkligen närvös öevr julklapparna, vet inte riktigt varför men det sittar kvar från när jag var barn. så några dagar innan jul brukar jag öppna något paket lite försiktigt och titta vad det är sen stänger jag det och leker överraskad på julafton. liet barnslig men så jävla BUUSIGT !  älskar julen, inte bara paketen utan hela stäningen, det är så mysigt. i år tror jag att jag ska köpa en katt till brian ( min låtsas pappa) han kanske inte blir så glad men, då har vi någon som kan äta marvinnen.
snart slutar jag bara 10 min kvar och så kan jag gå och äta, wow !!!

zelia webster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0