Sjuk!

Igår när jag kom hem från skolan kände jag att det dunkade lite i mitt huvud. Men jag trode det berodde på att jag var så trött. Så jag gick och la mig ett tag och när jag vaknade upp efter två timmar frös jag som fan och kände mig sjuk! Och det visade sig att jag hade 39,2 i feber. Helt sjukt för det gick så snabbt! Och nu nästa dag känner jag mig frisk förutom att jag är lite täpp i näsan. Så jag sa till mamma att jag kan gå till skolan men det fick jag inte. Utan jag måste vara hemma och vila lite idag. Tråkigt men så är det! Hoppas jag mår perfekt till ikväll så jag kan träffa Zelia som planerat!
Hoppas alla har en bra dag!
Kram /Linn

Kommentarer
Postat av: emma

Krya på dig sötnos :)

2009-10-02 @ 17:44:19
URL: http://emmabrattstrom.blogg.se/
Postat av: ida:) din syster:)

nämen är du sjuk lilla pluttinuttiflutti:(

2009-10-03 @ 13:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0