today ... nex day and it's all ...

desperate hosewives börja om en halv timma ! LOOOVE IT !  äntligen har tisdagar fått en mening, haha ( där överdrev jag lite kanske.) jag är nog lite DH nörd, ringde min syster i england för att fråga lite om vad som skulle hända, (hon bor i england så dom ser alla avsnitt tidigare än oss, typiskt medel landet sverige.) men nu vet jag allt som kommer hända i kväll, .. hahah ! oh jag har börjat på en helt ny diet, jag ska äta mycket nyttigt fett typ smör, grädde och sånt, men jag ska även träna eftersom att min kropp har för lite kropps fett och för mycket vatten måste jag behålla min vikt men få undan vattnet.


street chic, nördig gubb still med perfekta shoes
  pic's from ELLE !


zelia.w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0