-

nu är jag hemma hos mamma en kortis , imorgon är det friluftsdag, får se hur det blir.men vi får våran data imorgon det kommer bli riktgt nice. ska träffa en kompis imorgon också och så kanske jag ska på håkan helsström .. höhöh lite kul eftersom att jag inte gillar han så mycket ! har verkligen kakat upp mig på svininflensan, men det står ju i tidningarna att folk dör så man blir ju lite nojig, hade svårt att sova igår för jag trode att jag skulle dö i sömnen av svininflensan, men i dag sa en kompis till mig att men inte kan dö i sömnen utan man vaknar alltid lite innan, tex om hjärtat stannar vaknar du och har typ 1 sekund att skrika, den här faktan gjorde mig inte mycket lugnare men det gjorde mig lite mer allmenbildad om det nu är sant .. köpte ett par nya frans stövlar i går har lite dåligt samvete nu för det var på mammas kredit .. :S



zelia webster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0