brun hela året om

i år ska jag försöka hålla mig lite gyllen brun hela året runt, jag ska inte använda solarium efter som det ger än cancer och när man blir äldre kommer man få mycket mer rynkor och dom kommer komma tidigare. om du vill ha en snygg bräna så är det här några tips.

börja med att skrubba bort dina  gamla döda hud celler, vilken skrub som helst funkar och det behöver inte vara någon dyr. efter det ska du satsa på en brun-utan-sol som ger dig steg vist resultat tex dove, barnängen &loreal det finns flera varianter och köp den utan shimer och glitter (det ser för onaturligt ut). sen ska du smöra in dig varje dag tills du uppnår den färgen du vill ha när du har den så ska du gå över till varanan eller var tredje dag. om du fårsätter så, kommer du få en underbar fräsch bränna.

nu ska jag äta
zelia webster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0