mammor ..

är så tröt på mammor som tar över stan ! dom går där tillsammansmed sina andra mamma kompisar och tar upp hela vägen, sen ska dom sätta sig ner på något cafe och ta upp all plats samtidigt som alla andra måste höra deras jävla ungar skrika. mammor ska vara hem och ute i skogen där dom får frisk luft ! när man ser deras små registrerings skyltar med namn och föddelsa datum vill man ju skrika, vem bryr sig om vad din unge heter utom du och dina vänner & familj och dom kan ju redan namnet på ungen så varför dom där töntiga skyltarna ?

försökte logga in på stas och det funkade inte så jag ska ditt imorgon och få min vilja igenom ! nu ska jag göra min visions tavla, en tavla där jag har mina mål som jag ska uppnå, ska sätt den så att jag kan se den varje dag. nu ska jag njuta av att antligen vara hemma.


ny t-shirt från carlings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0