zelia goes miljövänligt

idag har jag varit väldigt duktig och gått till mitt jobb utan att gnäla och gjort ett bra jobb (öhh, tror jag..?) och jaghar städat mitt rum snart ska jag, städa mitt badrum. ska försöka att åka till pappa nått också, det är så stor skillnad mellen att vara hos mamma och pappa, men nu ska jag åka ditt och leva ett hemligt syskon liv . har faktist köpt ett ekologiskt linne idag, nu börjar jag som ecco zelia , hahha nej då men vi borde försöka tänka på miljön, och ekologiskt är ju typ bra ...? och om världen dör i globel heating så är det linns fel, hon är en miljöförstörare detär därför jag har valt att säga upp min vänskap med linn jag tar miljön seriöst och det gör inte hon så jag tror någ inte att det kommer funka mellen oss längre ..


tim har också byt religon nu han har konventerat till muslim (lite jobbigt för nu kan vi inte äta bacon längre) men jag önskar han lycka till !


plast-ull-väst - från usa som skickdes hit i ett flygplan så klart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0