frans

kom nyss hem och hittade 3 brev till mig , blev sjukt chockad vem skickar brev ? hallåå, har dom hört internet? men det var ett brev från posten om att min uggs från australien har kommit , och något madlems grej och en vykort från england, dom skickar fortfarande sånt ... heheh !
idag var jag och zaza på frans, hälsade på linn och träffade steffi där också har inte träffat henne tidigare och jag paratade inte så mycket med henne men hon var väldigt söt  och jag vill tacka för länken !
det var skönt att se linn har saknat henne jätte mycket och hon är verkligen en underbar vän som alltid ställer upp, fick ett jätte gulligt sms av henne idag ock det gjorde min dag, är så tacksam över att jag han en sån underbar vän.


snart stänger vi poolen :/



babe <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0