gaschhh

blev så sur när jag kom hem till pappa , såg min lila syster som är 6 år hade plattat sitt hår (hon har lockigt). hon var så glad över att äntlign få ha rakt hår! när man är liten ska man inte behöva tänka på hur man ser ut, min syster blir ledsen för att hon har lockigt hår och i den åldern är uttsende inget som man ska behöva må dåligt över. jag har själv aldrig gillat mitt lockigahår och jag vill verkligen inte att min syster ska behöva ogilla sitt utsende när hon är 6 ! det är ju sjukt , att uttsidan ska har så stor inpackt på samhället. det är klrt folk vill se så bra ut som dom kan men vart ligger gränsen ?


lila syster melissa


tillbaka till lugg



Kommentarer
Postat av: Walentin

sweet :)

2009-09-22 @ 01:33:48
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0