praktikant

berättade om proven för några inlägg sen, och nu har jag kommit på några allternativ som jag kan fundera över.
föresten , om du är lika seg och latt som jag på morgonen och vill också ha ett par uggs, köp alltid äkta från australien kan köpas på internet och finnsjätte många olika varianter.

* press kontakt på lindex låter kanska tråkigt men då får jag vara på ett kontor och sen åka på olika modevisningar och tidningar och lämna kläder som ska fotas, ganska kul och en bra erfarenhet till cv.

* simon & tomas kanske blir kul men jag har inget intresse i inredning och är långt ifrån bar på det.

*sjukhus okej det kanske är lite svårt att tänka sig mig på ett sjukhus, men det verkar jätte intressant och kul att vara med människor, är lite rädd för blod och svimar när jag ser för mycket blod eller när jag piercar mig .. lite pinsamt ..

* nk  , kanske lite tråkigt men kanske skönt ?

vad ska jag ta ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0