skola

gahh, är jätte sur mina uggs har fastnat i tullen och nu måste jag skicka ditt köpbevis, nu för tiden är det ju lättare att ta över droger hit än ett par jävla skor ! lite överdrivet , men men ska hämta dom imorgon .. om dom kommer eller om det blir ännu mer problem, javist jag jag fick betala skatt också, jobbigt men ändå värt det för dom kommer hålla mig varm och mysig hela vintern.

imorgon ska jag till tandläkaren , ahh , har ett hål och måste ta en spruta i tandköttet och komemr få gå runt med svulen kind hela dagen. jaja jag åt kina mat i dag till lunch, så imorgon när jag inte kan äta får jag tänkak på dagen mat .. hahahah :)
ska träffa linn imorgon det kommer bli sjukt roligt, eftersom att vi inte träffas så mcyket nu för tiden. lite synd men det blir ju så, och när vi väl  träffas blir det mycket roligare.



zelia webster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0