Sova

Tja!
Nu har jag precis tagit bort sminket och förberett mig för att sova lite eftersom jag steg upp klockan halv sex denna morgon för att jobba och gick och la mig ganska sent eftersom det var nollning igår. Nollningen var rolig i början men sen blev det helt sjukt. Först samlades alla på plattan och gjorde massa saker typ badade i fontänen som Alina gjorde! Sen efter det fick vi 30 minuter på oss att äta något sen åkte vi till hällasgården. Där blev det lite lekar med vodka, som jag stod över eftersom jag inte skulle dricka igår och det är jag glad över säger jag bara! Men nu ska jag sova, sen ska jag träffa Peter ikväll! Det ska bli kul!
Kram/ Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0