Stressad

Tjena!
Nu har jag precis gjort klart matte läxan och Naturkunskap läxan och har kvar spanska läxan som är till den här veckan. Jag har känt mig jätte stressad idag. Jag hatar att ha massor av läxor att göra det gör mig jätte stressad! Men nu är dom äntligen gjorda så nu har det släppt lite. Idag har jag vart och kollat på en lägenhet med mamma och Ida i Hammarbysjöstad. Den såg jättefin ut på bilderna, men när vi kom dit var den lite för fyrkantig. Alltså rummen var för lådiga. Efter det åkte vi hem och hämtade alla våra kläder och åkte hem till pappa. Nu ska jag vara här i två veckor! Efter det åkte jag och pappa till Hagaparken och sprang 7,6 kilometer och nu efter det har jag duschat, ätit och gjort läxor. En ganska rolig men jobbig dag. Det ska bli kul med skolan i morgon! Som Zelia skrev i förra inlägget var det länge sen vi träffade varandra! och jag saknar henne jätte mycket! Men vi får träffas den här veckan helt enkelt!
Nu ska jag plugga lite till och sen ska jag sova!
Vi hörs i morgon! Godnatt/ Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen till gymnasiet babe..

2009-09-07 @ 10:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0