Utkast: dagen har ...

dagen har varit riktigt seg , men jag försöker vara lite med mamma när jag väll är här. hjälpte mamma idag med hennes nya giso diet, en blandning av gi och so .. heheh ? mamma ska snart operera sig, när jag var 6 år fick min mamma cancer i ögat och därför ser hon bara på ett öga och det andra ögat är gjort av plast, jag märker nästan ingen skillnad allas men vissa gör det och då är det ganska många som också måste på peka att det är något fel på hennes öga. min mamma är 50 år ändå kan det få henne att gråta, det är svårt för oss som inte har det problemt att förstå men folk måste verkligen tänka sig för när dom glor på någon som ser lite "anolunda" för dte kan verkligen knäcka folk, cancer är något som hela min mammas familj har haft därför måste jag titta upp mig ofta och hålla lite extra koll... jaja nog med tråkigheter imorgon får ni se min ny frisyr ! helt crazy ! hahah !



snart kommer en till sex in the city film, den här gången kommer carrie få en baby eller ?

much love zelia webster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0