Hotel Angle

Hej!
Nu har jag varit och provjobbat som frukostvärdinna på hotel Angle vid Stureplan. Det gick super bra och jag tror jag kommer få jobbet. Jag gillade stället jätte mycket och människorna var också bra. Igår var jag med Alina, Stella, Emma och Billy på Grönalund. Håkan Hellström hade konsert där, men medan Stella, Emma och Billy kollade på den, åkte jag och Alina massor av roliga karuseller. Senare ikväll ska jag träffa Peter och gå på bio, men nu ska jag bara vila eftersom jag steg upp klockan halv sex imorse. Hoppas alla har en underbar dag!

                               Stella och Alina

                                 Billy och Alina



                                      Jag
Kram/ Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0