timon & pocka

tröt på livet , skojja .. höhöhö ! nej men jag är verkligen tröt och lite grinig men ska så klart hålla humöret uppe och vara posetiv. läste i tidningen (metro faktist!) att det var en tjej som bara var vaken några minuter om dagen, hade kronisk tröthet, och tyvär är jag en sån som lyssnar på allt och tror på det. började tro att det skulle hända mig och att jag bara skullel sova tills jag dör. under sommaren var jag ganska lugn att tänkte inte alls på massa konstiga saker som står i tidningen men nu har jag träffat tim (timon) och han har ju alla sjukdomar enligt han .. hahah ! blir lite smittad av hans hypokondri, love to timon !


imorgon blir det seriös träning .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0