zelia webster

nu är jag helt slut, fick nästan spring till boxnings passet som jag, linn & hennes mamma gick på, det var jätte bra men nu är jag helt död, vi hade skol fotografering, det gick väl så där .. har aldrig blivit bra något skolfoto så jag har inte så stora förväntningar på det här årets foto .. imorgon ska jag jobba, känns ganska jobbigt men någon gång är det dax att växa upp, och försöka ta ansvar (i allafall lite ). nu ska jag flytta lite igen, bor lite här och var som är ganska jobbigt på tanke med att jag aldrig vet var jag har mina saker, kommer fortfarnade på i farsta, värmdö & östberga .. hahah vilken blandning förorts tjej till lantis flicka, hahah ! nu ska jag sova och städa mitt rum hemma hos mamma (på värmdö) det är en katastof !


njut av klädhögen för snart är den borta och så kommer den igen ... & och så vidare och så vidare ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0